Agenda 21 Escolar Plus

RESIDU VA, RECURS VE, és un recapte de materials que normalment es descarten com a residus per part de les empreses però que de fet es poden reutilitzar i, per tant, es poden destinar als projectes de les entitats socials, ambientals, culturals i esportives, a les escoles i a d’altres organitzacions de l’àmbit de l’educació així com també a col·lectius de dissenyadors i artistes.

El projectre al 2019 es desenvoluparà amb materials que estaran exposats i disponibles per a tots els beneficiaris interessats durant una jornada, en forma de “outlet” de materials el proper dia 10 d’octubre de 2019, de 10 a 18 hores, a les instal·lacions de Palo Alto Barcelona (Carrer Pellaires, 30 -38).

A més, es portaran a terme tallers de reutilització on experimentarem amb els materials per així poder donar-li un segon ús.

INFORMACIÓ PRÀCTICA:

Els materials estaran exposats i es podran retirar gratuïtament prèvia inscripció. La inscripció prèvia a la jornada garantirà la recollida de dades i indicadors per la correcta gestió del projecte i, a més, permetrà facilitar la gestió de peticions per a poder seguir obtenint aquests tipus de materials en el futur.

El projecte està obert a tothom, empreses i organitzacions que tingui materials en bon estat que puguin ser reutilitzats. Entitats socials i ambientals, culturals i esportives, escoles i entitats del sector de l’educació, dissenyadors, artistes i públic en general que vulguin aprofitar aquests materials i dona’ls-hi un segon ús.